HR MANAGER

CO U NÁS BUDETE DĚLAT:

  • Tvořit HR strategii v souladu s potřebami společnosti
  • Vytvořit strategii onboardingu a zaškolovacích plánů
  • Management náborových a výběrových procesů
  • Podporu současného a budoucího businessu prostřednictvím rozvoje a motivace lidského kapitálu
  • Rozvoj a monitoring HR strategie systémů, taktik a procedur napříč organizací
  • Implementovat nové firemní strategie
  • Reportovat managementu společnosti pro účely rozhodování v rámci HR
  • Zabezpečit dodržování zákonných požadavků v oblasti lidských zdrojů

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • VŠ vzdělání (v HR oboru je vítané)
  • Prokazatelnou praxi na obdobné pozici min. 5 let
  • Orientaci v Zákoníku práce
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Lidský přístup, orientaci na výsledky
  • Znalost MS Office
  • Znalost HR systémů
  • Řidičské oprávnění sk. B
  • Příjemné vystupování
  • Aktivní přístup k práci

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Odpovídající mzdové ohodnocení dle znalostí a zkušeností
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem
  • Příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Odměny za pracovní jubilea
  • Odměny za doporučení zaměstnance
  • Místo výkonu práce: Prostějov/Olomouc

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

DIGITAL MARKETING SPECIALISTA

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Mít na starosti efektivní online marketing
  • Spravovat a optimalizovat prezentaci produktů společnosti za účelem jejich zvýšené propagace
  • Spolupracovat s marketingovým a technickým týmem při tvorbě, zajišťování a aktualizaci obsahu všech online komunikačních sítí a propagačních materiálů

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • Vzdělání marketingového směru
  • Zkušenosti z online marketingu
  • Nadšení pro digitální marketing
  • Kreativní myšlení
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Zkušenost při natáčení a focení pomoci dronu výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B


CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Pestrou práci při digitalizaci společnosti
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem
  • Příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Odměny za pracovní jubilea
  • Odměny za doporučení zaměstnance

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

CREDIT MANAGER JUNIOR

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Zajišťovat administrativní podporu kreditního oddělení
  • Připravovat reporty
  • Posílat upomínky dle platných postupů
  • Provádět kalkulace úroků z prodlení a vystavovat faktury zákazníkům
  • Spolupráce s obchodním týmem
  • Komunikace v AJ se zahraniční mateřskou společností ve Francii
  • Spolupráce na zefektivnění kreditního managementu

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • Vzdělání ekonomického směru
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Pokročilou znalost MS Excel
  • Analytické schopnosti
  • Znalost systému SAP či praxe při studiu výhodou
  • Chuť pracovat

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem
  • Příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Odměny za pracovní jubilea
  • Odměny za doporučení zaměstnance
  • Místo výkonu práce: Prostějov/Olomouc

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

CREDIT MANAGER SENIOR

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Řídit správu pohledávek a finančních vztahů se zákazníky ze ČR a SR
  • Implementovat skupinovou kreditní politiku do lokálních podmínek
  • Komunikovat se zákazníky, kteří jsou v prodlení
  • Spolupracovat s obchodním oddělením
  • Pravidelně reportovat stav pohledávek mateřské společnosti ve Francii i lokálnímu vedení společnosti
  • Intenzivně komunikovat s centrálním kreditním oddělením ve Francii
  • Navrhovat zlepšení kreditního managementu a aktivně vyhledávat další nástroje na zabezpečení rizik (s finančními institucemi)

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • Vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na obdobné pozici v obchodně-výrobní společnosti
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Pokročilou znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • Znalost systému SAP výhodou
  • Analytické schopnosti

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Atraktivní mzdové ohodnocení dle znalostí a zkušeností
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem
  • Příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Odměny za pracovní jubilea
  • Odměny za doporučení zaměstnance
  • Místo výkonu práce: Prostějov/Olomouc

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

FINANČNÍ CONTROLLER JUNIOR

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Spolupodílet se na měsíční/ad hoc reportingu zahraniční mateřské společnosti
  • Částečně připravovat pravidelné/ad hoc finanční analýzy
  • Participovat na měsíční konsolidaci účetní závěrky
  • Podílet se na plánování a přípravě rozpočtů
  • Spolupracovat na finanční uzávěrce
  • Spolupracovat s lokálním managementem společnosti
  • Podílet se na prezentaci výsledků
  • Spolupodílet se na odsouhlasení pohledávek a závazků v rámci skupiny

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • Vzdělání ekonomického směru – vhodné pro absolventy
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Pokročilou znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • Analytické schopnosti
  • Znalost systému SAP či praxe při studiu výhodou

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem
  • Příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Odměny za pracovní jubilea
  • Odměny za doporučení zaměstnance
  • Místo výkonu práce: Prostějov/Olomouc

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

SPECIALISTA CONTROLLINGU

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Měsíční/ad hoc reporting zahraniční mateřské společnosti za ČR a SR
  • Pravidelné/ad hoc finanční analýzy
  • Měsíční konsolidace účetní závěrky
  • Plánování a přípravu rozpočtů
  • Spolupracovat na finanční uzávěrce
  • Spolupracovat s lokálním managementem společnosti
  • Prezentovat výsledky
  • Odsouhlasení pohledávek a závazků v rámci skupiny
  • Komunikovat napříč firmou

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • Vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na obdobné pozici v obchodně-výrobní společnosti min. 5 let
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Pokročilou znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • Znalost systému SAP výhodou
  • Analytické schopnosti
  • Aktivní přístup k práci

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Atraktivní mzdové ohodnocení dle znalostí a zkušeností
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem
  • Příjemné pracovní prostředí a fajn kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Odměny za pracovní jubilea
  • Odměny za doporučení zaměstnance
  • Místo výkonu práce: Prostějov/Olomouc

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

PRODUKTOVÝ SPECIALISTA OSIV (region Čechy)

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Rozvíjet prodej produktů privátní značky SOUFFLET SEEDS  ve svěřené oblasti (v regionu Čech) pomocí aktivní propagace na farmách
  • Poskytovaní profesionálního servisu a služeb farmám pěstujícím či využívajícím produkty společnosti
  • Zajišťování zpětné vazby od zákazníků (v průběhu vegetace i po sklizni)
  • Podporu obchodního týmů a samostatné vyhledávání nových zákazníků

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • VŠ v oboru zemědělství, vystudovaná zootechnika velkou výhodou
  • Praxi v zemědělství a znalost osiv zejm. zpracování silážní kukuřice výhodou
  • Znalost výživy zvířat vítáme.Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost vést obchodního jednání
  • Chuť se vzdělávat, inovativní přístup, samostatnost a pozitivní přístup jsou vítány
  • Časovou flexibilitu, ochota cestovat je nutnost
  • Řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Motivující systém odměňování
  • Notebook a mobilní telefon
  • Služební auto i k soukromému použití
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

BUSINESS APPLICATION AND DIGITAL SPECIALIST

As a member of international agriculture GROUP SOUFFLET, we are looking for a dynamic Business Application and Digital Specialist to join our international IT team located in Prostějov.

Become a member of team responsible for business applications and digital tools used by  employees, customers and partners within central and eastern Europe regions. Focus on modern technologies in your daily work and enjoy working on our IT and digital projects. If terms such as process digitalization, cloud, mobile, web, advanced analytics are close and interesting to you, do not hesitate to contact us! 

WHAT IS YOUR MAIN MISSION?

  • contribution on IT & digital projects
  • responsibility and ownership of assigned area (system, tool, project)
  • focus on business process improvement and digitalization
  • analysis of business requirements
  • drawing of user stories and functional specifications
  • research and study of digital tools
  • knowledge and consultancy for deployed solutions
  • gather information from customer/user experience

WHAT IS NEEDED AND WELCOME?

  • IT or digital project practice and experience
  • coordination and organization capabilities
  • competent with mobile, web, business, customer apps & tools
  • competent with O365 landscape (Sharepoint, PW-Apps, PW-Automate, PW-BI etc.)
  • common understanding of ERP processes (SAP or other)
  • holding of agile project principles
  • proactive approach, analytical and innovative thinking, reliability
  • clear communication and good presentation skills
  • background from agriculture or food world highly welcomed 😊
  • open for travel abroad

WHAT DO WE OFFER?

  • background of a stable company with a long tradition
  • international environment
  • career growth within international organization
  • 5 weeks of vacation
  • meal vouchers worth 120 KČ
  • pension insurance contribution
  • working place Prostějov
  • possibility of partial home-office

SOUFFLET AGRO a.s. with its location in Prostějov is part of GROUPE SOUFFLET, French agriculture company, which was established as a family business in 1900 and whose field of activity slowly expanded from France to whole Europe and subsequently around the world. Nowadays the group employs 7520 people, owns production plants both in France and abroad and its business activities are divided into nine divisions: agriculture, malting industry, milling industry, wineries, international trade, corn processing, ingredients, rice and beans and biotechnology. Current company SOUFFLET AGRO a.s. was established in June 2007, is located in Prostějov, and employs more than 140 people.

If you are interested in our offer and believe that you are the right for our team, please send us your structured CV to knovakova@soufflet.com or call: +420 702 288 134. 

SILOMISTR - technická obsluha

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • obsluha sila a odborné práce při ošetření a úpravě zrnin
  • příjem, skladování, výdej a další manipulace s produkty
  • sledovat chod a seřizovat funkce technologických linek a zařízení
  • provádět pravidelnou údržbu technologie, drobné opravy a úklid

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME? 

  • vyučení v oboru elektromontér, popřípadě mechanik
  • osvědčení dle vyhlášky 50/78 podle §6
  • praxi na posklizňové lince vítána
  • průkaz na řízení VZV výhodou, nikoli podmínkou
  • samostatné rozhodování a schopnost organizace práce
  • týmovou spolupráci

CO VÁM NABÍZÍME?

  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení

Místo výkonu práce: Řeporyje (Praha 5)

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

SUPPLY CHAIN OPERATIONS SPECIALIST

As part of international team responsible for perimeter of 7 countries of central and eastern Europe Supply Chain Specialist is responsible to support and coordinate production, purchasing, warehousing, distribution and services and related activities to limit costs and improve accuracy and customer service level and safety. 

Examine existing procedures, processes, and opportunities for streamlining activities to meet product distribution needs, customer care level and cost efficiency in following areas:

  • Commodities purchases & sales
  • Agricultural Inputs purchases & sales
  • Seeds Production
  • Warehousing/Silo activities
  • Claim/return process

YOUR MAIN MISSION?

  • Support supply chain operations optimization
    • Develop and maintain procedures for coordination and synchronization of operations with other functional areas, such as sales, sourcing, finance, production, or quality assurance.
    • Design or implement operations that support business strategies adapted to changing market conditions, new business opportunities, or cost reduction strategies.
    • Define performance metrics for measurement, comparison, or evaluation of operations factors, such as cost or service quality.
    • Professionalize the management of our logistics, 
    • Evaluate and select and implement methodology, SW or technology solutions, such as Lean Six Sigma to improve logistics and processes and activities.
  • Support industrial assets performance
    • Monitor & improve assets performance (Lean management, Capacity planning, SW solutions, Service level improvement. Quality)
    • Professionalize the management of our facilities in term of industrial performance, planning and monitoring.
    • Implement relevant KPI
    • Support to optimize operational cost
  • Integrate Lean Six Sigma approach
    • Reach Green belt level and raise the skill level of the teams in area of given responsibility (Continuous training program – Lean Six Sigma)
    • Benchmark performance
    • International workshops organization

WHAT WILL BE NEEDED AND WELCOMED?

  • Process and data oriented,
  • ERP system experience, SAP as advantage but not mandatory,
  • knowledge of TMS, WMS or APO systems as advantage,
  • Lean thinking person, Lean Six Sigma certificate as advantage but not mandatory,
  • Analytical skills,
  • Presenting skills,
  • English for daily base communication
  • Leadership skills – indirect management of teams.
  • Travelling to central and eastern Europe countries.

WHAT WILL WE OFFER?

  • Background of a stable company with a long tradition
  • International environment
  • Career growth in frame of department
  • Company car
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers worth 120 KČ
  • Pension insurance contribution
  • working place: Prostějov

SOUFFLET AGRO a.s. with its location in Prostějov is part of GROUPE SOUFFLET, French agriculture company, which was established as a family business in 1900 and whose field of activity slowly expanded from France to whole Europe and subsequently around the world. Nowadays the group employs 7520 people, owns production plants both in France and abroad and its business activities are divided into nine divisions: agriculture, malting industry, milling industry, wineries, international trade, corn processing, ingredients, rice and beans and biotechnology. Current company SOUFFLET AGRO a.s. was established in June 2007, is located in Prostějov, and employs more than 140 people.

If you are interested in our offer and believe that you are the right for our team, please send us your structured CV to knovakova@soufflet.com  or call: +420 702 288 134

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE ODDĚLENÍ EKO ZEMĚDĚLSTVÍ - OBLAST ČECHY

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Spolu s manažerem obchodního týmu vypracovávat obchodní strategii pro svěřený region pro prodej zemědělských vstupů do ekologického zemědělství (osiva, hnojiva a integrovaná ochrana rostlin) a nákup komodit
  • Komplexní servis pro klienty ve svěřeném regionu (přijímání objednávek zboží, nákup a prodej zemědělských komodit, vypracovávat smluvní dokumentaci, řešení reklamací a pohledávek)
  • Zprostředkovat svým klientům agronomické poradenství ve spolupráci s Technickým týmem
  • Zodpovědnost za odběr vzorků a analýzu kvality zemědělských komodit
  • Správa dokumentace v interním IS
  • Pravidelný reporting výsledků svěřeného regionu
  • Spolupracovat s logistickou fakturačním oddělením ohledně dodávek zemědělských vstupů a nákupu zemědělských komodit ve svěřeném regionu
  • Proaktivně navrhovat zlepšování služeb zákazníkům, monitorovat trh a přicházet s náměty na zvýšení tržního podílu
  • Spolupráce s dalšími odděleními ve společnosti

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • SŠ nebo VŠ (výhodou zaměření na zemědělství)
  • Praxi v oblasti prodeje v Agro sektoru
  • Zkušenosti v oblasti EKOLOGICKÉHO ZEMĚDĚLSTVÍ jsou výhodou
  • Výborná znalost MS Office
  • Předchozí zkušenost s praxí v SAP výhodou, není podmínkou
  • Proaktivní a zákaznicky orientovaný přístup
  • Komunikativní a reprezentativní vystupování
  • Časová flexibilita a ochota učit se novým věcem
  • Aktivní řidič sk. B

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Motivující systém odměňování navázaný na Vaše prodejní úspěchy
  • Notebook a mobilní telefon
  • Služební auto i k soukromému použití
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE ODDĚLENÍ EKO ZEMĚDĚLSTVÍ - OBLAST MORAVA

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Spolu s manažerem obchodního týmu vypracovávat obchodní strategii pro svěřený region pro prodej zemědělských vstupů do ekologického zemědělství (osiva, hnojiva a integrovaná ochrana rostlin) a nákup komodit
  • Komplexní servis pro klienty ve svěřeném regionu (přijímání objednávek zboží, nákup a prodej zemědělských komodit, vypracovávat smluvní dokumentaci, řešení reklamací a pohledávek)
  • Zprostředkovat svým klientům agronomické poradenství ve spolupráci s Technickým týmem
  • Zodpovědnost za odběr vzorků a analýzu kvality zemědělských komodit
  • Správa dokumentace v interním IS
  • Pravidelný reporting výsledků svěřeného regionu
  • Spolupracovat s logistickou fakturačním oddělením ohledně dodávek zemědělských vstupů a nákupu zemědělských komodit ve svěřeném regionu
  • Proaktivně navrhovat zlepšování služeb zákazníkům, monitorovat trh a přicházet s náměty na zvýšení tržního podílu
  • Spolupráce s dalšími odděleními ve společnosti

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • SŠ nebo VŠ (výhodou zaměření na zemědělství)
  • Praxi v oblasti prodeje v Agro sektoru
  • Zkušenosti v oblasti EKOLOGICKÉHO ZEMĚDĚLSTVÍ jsou výhodou
  • Výborná znalost MS Office
  • Předchozí zkušenost s praxí v SAP výhodou, není podmínkou
  • Proaktivní a zákaznicky orientovaný přístup
  • Komunikativní a reprezentativní vystupování
  • Časová flexibilita a ochota učit se novým věcem
  • Aktivní řidič sk. B

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Motivující systém odměňování navázaný na Vaše prodejní úspěchy
  • Notebook a mobilní telefon
  • Služební auto i k soukromému použití
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

ICT PROJECT MANAGER

Hledáme nového kolegu do oddělení informačních systémů, jehož hlavní náplní práce bude řízení a koordinace ICT/IS projektů. Působíme v oblasti zemědělství, kde zavádění moderních technologií a digitalizace procesů je jednou z našich priorit.

Od vhodného kandidáta očekáváme analytické a systémové myšlení, zkušenosti s řízením projektů, schopnost rychle se orientovat v nových oblastech a prostředí, inovativní myšlení a proaktivní přístup s cílem zlepšovat systémové procesy.

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • řízení a koordinace projektů se zaměřením na ICT a digitalizaci
  • koordinace mezi obchodními a technickým týmy
  • koordinace změnových požadavků
  • spoluúčast při definici Project Road Map
  • spoluúčast při specifikaci zadání projektu
  • reporting managementu a vedení projektu
  • zaměření na regiony CEE a CIS

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • koordinační a organizační schopnosti
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • zkušenost s řízením projektů a pracovních týmů
  • analytické a systémové myšlení
  • dobrá znalost AJ slovem i písmem
  • samostatné řešení problémů
  • zkušenosti se SAP výhodou
  • středoškolské vzdělání
  • aktivní přístup, pracovní nasazení a spolehlivost
  • ŘP sk. B, ochotu občas cestovat do zahraničí

CO VÁM NABÍZÍME?

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • zaškolení a příležitost k rozvoji znalostí v ICT, SAP atd.
  • každodenní komunikace v AJ
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • místo práce Prostějov

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

SPECIALISTA SAP

Hledáme nového kolegu do oddělení informačních systémů, jehož hlavní náplní práce bude podpora mezinárodního týmu uživatelů a správa systémů SAP. Mimo to bude mít možnost zapojit se do různorodých IT projektů a získat zkušenosti i z oblastí mimo SAP.

Od vhodného kandidáta očekáváme analyticky a systémově orientované myšlení, schopnost rychle se učit novým věcem, prezentační a komunikační dovednosti v AJ, orientaci v systémových procesech nejlépe v oblasti logistiky (nákup/prodej/skladování).

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • podpora uživatelů informačních systémů (Level 1 support)
  • řešení incidentů a změnových požadavků
  • analýza problémů a návrh řešení
  • testování systémových změn a nových funkcionalit
  • správa uživatelské dokumentace
  • školení uživatelů (nové funkcionality, změny, aktuální témata)
  • sledování systémových ukazatelů (logy, reporty)
  • spolupráce s konzultanty vyššího stupně podpory
  • centrální správa kmenových dat a monitoring (správa číselníků)
  • údržba systému (základní konfigurace)

CO OD VÁS POTŘEBUJEME A UVÍTÁME?

  • analytické schopnosti
  • dobrá znalost AJ slovem i písmem
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • znalost obchodních a logistických procesů
  • samostatné řešení problémů
  • zkušenosti se SAP nebo jiným IS výhodou
  • praxe na konzultantské pozici výhodou
  • středoškolské vzdělání
  • pokročilá znalost MS OFFICE
  • aktivní přístup, pracovní nasazení a spolehlivost
  • ŘP sk. B, ochotu občas cestovat do zahraničí

CO VÁM NABÍZÍME?

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • zaškolení a příležitost k rozvoji znalostí v IT&IS
  • možnost získání a rozvoje znalostí v SAP (MM, SD, FI, PP, CRM, BW)
  • každodenní komunikace v AJ
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • místo práce Prostějov

Pokud Vás naše nabídka zaujala a věříte, že právě Vy jste Ti praví pro náš tým, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis na knovakova@soufflet.com nebo volejte na +420 702 288 134.

Odesláním svého životopisu a jiných osobních údajů souhlasím se zpracováním osobních údajů. Zpracování osobních údajů upravuje zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů. Souhlas je udělen společnosti SOUFFLET AGRO a.s. jakožto správci pro účely výběrového řízení na danou pracovní pozici a dále pro účely evidování mé osoby jakožto potenciálního zaměstnance u této společnosti. Souhlas uděluji na dobu 2 roky ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat.

Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

 

Novinky

24 čen

POLNÍ KÁZÁNÍ V OPATOVĚ

Vážení pěstitelé, obchodní partneři,

dovolte nám, abychom Vás pozvali na plánované Polní kázání do Opatova (okr. Třebíče), který se bude konat 27....

Více
15 čen

POLNÍ DEN V LITOVICÍCH 21. 6. 2022

Vážení pěstitelé, obchodní partneři,

dovolte nám, abychom Vás pozvali na plánovaný Polní den v ČSO Litovicích, který se letos koná v úterý 21. 6. ...

Více
12 kvě

POLNÍ DEN V ROSTĚNICÍCH 9. 6. 2022

Vážení pěstitelé, obchodní partneři,

dovolte nám, abychom Vás pozvali na plánovaný Polní den v Rostěnicích připravovaný ve spolupráci s Rostěnice ...

Více
Další novinky